woensdag 18 november 2009

Grootouderfeest







Vervolgens zongen we een liedje en brachten we ons versje en ten slotte dansten we op muziek waar de oma's graag naar luisteren (Laat de zon in je hart) en daarna iets wat de kinderen aansprak : Zeppi en Zeki over veiligheid in het verkeer!
Ons liedje :
Rood geel blauw, wat hou ik toch van jou.
Geel paars groen, geef mij nu vlug een zoen.
En later als ik groot ben (2x)
Rood geel blauw, dan dans ik nog met jou.
Ons versje :
Opa kan heel lekker koken
is nooit bang van vieze spoken.
Oma kan heel goed wassen,
springt graag over vieze plassen.
Opa brengt me soms naar school,
op een fiets van rode kool.
't Klinkt wel gek maar 't is waar
Oma, opa zijn de beste, echt waar!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke foto's, bedankt om ze te delen met ons !
het grootouderfeest was voor iedereen geslaagd, bedankt voor het initiatief en de goede organisatie.
groetjes,
Evelyne, mama van Arthur