zaterdag 24 oktober 2009

Brief van Platvoetje

Deze week ontvingen wij een hele speciale brief. Hier komt hij :

Beste rakkers,

Hallo, ik ben platvoetje. Ik ben een hele lieve heks.

Maar ik ben een beetje verdrietig omdat de andere heksen naar het grote heksenfeest gaan en ik mag niet mee. Ik heb namelijk de kat van de grote heks omgetoverd in een kikker en nu kan ik haar niet meer terug toveren.
Daarom stuur ik deze brief naar jullie om te vragen of jullie een heksenfeest willen houden voor mij.
Voor jullie een feest kunnen geven, moeten jullie enkele dingen voor me doen. Als alles lukt zul je dan een heksendiploma krijgen en dan kunnen we feesten zoals de echte heksen.
Dit moeten jullie deze week doen:
- Heksenlied leren
- Hoofddeksel maken
- Heksenkleed maken
- Een griezelige spin maken
- Toverlied leren
- Heksensoep maken
Voor iedere opdracht krijg je een tekening van de juf voor op je diploma. Op de gele dag krijg je dan je diploma van mij en dan kunnen we uit de bol gaan.
Ik hoop dat het een leuk feestje wordt, tot dan!

Groetjes,

Platvoetje

We zullen de uitdaging aangaan en proberen de opdrachten te vervullen, op naar een knallend heksenfeest (kls hoeven niets mee te brengen van thuis)

Geen opmerkingen: